Juni 2024

30 juni 2024

Zondag 30 juni houden we onze 1e Garage Sale!!

Kom gezellig langs en snuffel door alle rekken en op alle tafels of er iets moois voor jou of je kinderen bij zit. Wie weet vindt je wel dat ene kledingstuk of dat ene artikel waar je al zo lang naar op zoek was

Er is van alles!! Kleding en accessoires, speelgoed en knuffels, sieraden, keuken artikelen, woon accessoires, serviesgoed etc.
En natuurlijk bieden wij dat aan voor mini prijsjes

Daarnaast hebben we weer een leuke tombola met mooie prijzen!
Waag jij een gokje

Honger gekregen van al dat snuffelen? Geniet dan van een lekker vers broodje gemaakt door onze vrijwilligers (tegen kleine betaling).

We openen onze deur om 10:00u en sluiten deze weer om 15:00u.

Iedereen is welkom!

Dus niet alleen voor onze cliënten maar echt voor iedereen. Kom gezellig langs en maak kennis met onze stichting. Onze vrijwilligers vertellen jullie met alle liefde en plezier wat we precies doen voor onze cliënten.

Het gaat vast weer een reuze gezellige dag worden!
Komen jullie ook?

Ps. Er is ruimte voor kinderen om een kleedje neer te leggen en hun eigen spulletjes te verkopen. Geef je op bij Lara door een berichtje te sturen of even te bellen 06-20024595

Kom gezellig langs!

1 april 2024

Paas evenement stichting STERK met elkaar.

Kom gezellig 2e paasdag met ons doorbrengen, bezoek onze stichting en kom onze mooie muurschildering bewonderen.

We zetten onze deur open en iedereen is welkom!

• Geniet van een lekker kopje koffie/thee/limo (gratis) en een gezellig babbeltje.
  • Waag een gokje met onze tombola en maak kans op leuke prijzen.
  • Geniet van wat lekkers van onze sweet table (home-made/niet gratis)
  • Kinderen kunnen knutselen aan onze knutseltafel of een spelletje spelen en een prijsje winnen.

Ook is dan de opening van ons Snuffelhoekje. Kom gezellig langs en snuffel tussen alle leuke spulletjes. Wie weet zit er wel iets moois voor je bij 😉.

We openen onze deur om 10:00u en sluiten deze weer om 15:00u.

21 April 2024

2e fashiondag van stichting STERK met elkaar.

Kom gezellig langs en snuffel door alle rekken en op alle tafels of er mooie kleding voor jou of je kinderen bij zit. Wie weet vindt je wel dat ene kledingstuk wat je al zo lang naar op zoek was 😉.  Alle kleding voor €1 per stuk (uitgezonderd jassen en schoenen). Er is geen koop limiet!

We openen onze deur om 10:00u en sluiten deze weer om 14:00u.

Ook zal Chris van Koudstaal BBQ aanwezig zijn met zijn stoere BBQ om lekkere burgers te grillen. Bij ons binnen kun je een hartje kopen en daarmee een lekkere burger bestellen bij Chris 🙂. Een hartje kost €1,00

Iedereen is welkom!

Dus niet alleen voor onze cliënten maar echt voor iedereen.