Wilt u ons steunen?

Wij werken zonder subsidies en zijn volledig afhankelijk van sponsoring en donaties. Uw vrijgevige donatie maakt het mogelijk voor ons om anderen te blijven helpen. Indien u ons gaat steunen of u wilt doneren dan zijn er belastingvoordelen voor u of uw bedrijf.  Voor deze voordelen heeft u de informatie over onze ANBI-status nodig. Deze vind u op de pagina Onze ANBI-status. Hieronder vind u de manieren waarop u ons kunt steunen;

Doneren van levensmiddelen, hygiëne producten, baby voeding/verzorging en dierenvoeding

Om de tas te kunnen blijven vullen hebben we levensmiddelen nodig. We proberen de tas te vullen met gezonde voeding. Denk hierbij aan de basis levensmiddelen zoals, brood, melk, broodbeleg, aardappel, vlees, groenten, fruit, zuivel en lang houdbare producten. Maar ook hygiëne producten zoals shampoo, douchegel/zeep, tandpasta, wasmiddel, wc-papier, menstruatie producten etc. Baby voeding en verzorgingsproducten zijn ook meer dan welkom net zoals dierenvoeding.

Een éénmalige donatie

Maak een eenmalige donatie via onderstaande QR-code of met de helpt u mee-knop.

Een periodieke donatie, financieel of in natura

Een periodieke schenking is een fiscaal gunstige wijze om Stichting STERK met elkaar financieel te ondersteunen. Zo'n schenking is namelijk, in tegenstelling tot gewone giften, volledig fiscaal aftrekbaar. Een periodieke schenking is eenvoudig te regelen door het invullen van onderstaand formulier.

Overeenkomst Periodieke Gift
PDF – 252,8 KB 80 downloads
Overeenkomst Periodieke Gift In Natura
PDF – 261,1 KB 58 downloads

Een donatie in de vorm van materialen voor het uitvoeren van onze werkzaamheden

Op dit moment hebben we nog diverse materialen nodig zoals meerdere stellingskasten, rol karretjes voor 60x40 kratten, een busje om donaties op te halen.

Doneren van cadeau-kaarten, boodschappen kaarten, spaarzegels (DE en Perla punten), statiegeldflessen en blikjes.

Start een inzameling op je werk of omgeving voor Stichting STERK met elkaar.

Maak een leuke mail waarin je uitlegt wie Stichting STERK met elkaar is en wat wij doen. Vertel hierin dat je een levensmiddelen/financiële inzameling wilt houden en dit wilt schenken aan Stichting STERK met elkaar.

Zet ons spaarpotje bij u in de winkel of op kantoor.

U kunt ons spaarpotje zichtbaar in uw winkel zetten op de toonbank. Deze zullen we dan geregeld komen controleren/legen.