NIEUWS

Maandag 1 april 2024

Opening van het snuffelhoekje van de stichting. Vind hier een leuk hebbedingetje of een nieuw kledingstuk voor jezelf, je gezin of een ander.

Het aanbod zal met enige regelmaat aangepast en bijgevuld worden met nieuwe en leuke dingen,

Heb je zelf nog kleding of spulletjes die je niet meer gebruikt? Doneer deze dan voor ons Snuffelhoekje. Maak een afspraak en breng het langs!

De opbrengst van ons Snuffelhoekje wordt volledig gebruikt voor onze stichting en het vullen van de stichting tassen voor onze cliënten.

Muurschildering

Door kunstenaar Danny Hoegen is deze mooie muurschildering gemaakt voor onze stichting. Wij zijn super trots en blij dat hij dit voor ons heeft gemaakt.

Onderstaande tekst komt van de kunstenaar zelf.

De tas is wat ze iedere vrijdag uitdelen aan mensen die het hard nodig hebben, het koffie-apparaat voor het samen komen en de verhalen die gedeeld worden en ik heb voor de volgende vier bloemen gekozen vanwege de symboliek die ik passend vond bij wat deze stichting doet.

Anemoon staat voor overgave, daar het moed vereist om toe te geven dat je, op wat voor manier dan ook, hulp nodig hebt.

Fresia staat voor onschuld, gezien het in de meeste gevallen niet de schuld van de mensen zelf is dat men het financieel moeilijk heeft.

Geranium staat voor vriendschap, door sterke banden die ontstaan wanneer mensen de nek voor elkaar uitsteken. Niet alleen in goede tijden maar ook in slechte.

Lisianthus symboliseert dankbaarheid, wat mensen wel moeten hebben voor het harde werk en de korte nachten die deze lieve mensen van de stichting op vrijwillige basis hebben om hun medemens te helpen.

Donatie De Groene Sluis

Na genomineerd te zijn door De Groene Sluis om in aanmerking te zijn gekomen voor een donatie aan onze stichting, waren wij uitgenodigd om op 5 april een cheque in ontvangst te mogen nemen met een mooie bijdrage voor een nieuw project waar wij binnenkort mee gaan starten bij onze stichting. Wij gaan voor onze cliënten knip-momenten organiseren zodat zij voor een kleine vergoeding een knipbeurt krijgen. Een en ander is inmiddels in gang gezet om dit te kunnen realiseren.